Mysig ledig dag

En bild från solig gårdagen när jag var ledig med Viggo. Vi åt lunch på stan med min mamma och hängde lite hos dem i väntan på att pappa Jonas skulle sluta jobba. Mysig dag! Önskar att mina vänner med barn (även de utan såklart!) bodde lite närmare oss så att vi kunde ses spontant, det hade varit så roligt för Viggo tror jag. Och ibland känns det lite ensamt för mig också att inte ha så många vänner i min hemstad. Alla är liksom lite utspridda över landet! Jag har någon vän kvar här med som tur är, och det blir ju extra kul att träffa resten när vi väl får chansen! Dessutom finns det rätt lite tid till kompishäng. Men ni förstår vad jag menar va? 

På tal om vänner kommer en av mina absolut bästa vänner hit i helgen, Rebecca! Jag ser så himla mycket framemot det, vi ska verkligen ha en mysig helg. Vi lärde känna varandra när jag pluggade i Stockholm vilket betyder att vi har känt varandra i fem, snart sex år. Det är härligt att få en så bra vän så "sent" i livet tycker jag!