Två från mobilen

Två bilder från de senaste dagarna! Första är från i onsdags när jag och Viggo var på väg till BVC för läkarundersökningen i samband med att vi har fått oss en ettåring. Sprutorna hade redan tagits vid ett annat tillfälle eftersom vi kom dit fel dag sist (min hjärna fungerar sådär vissa dagar?). Så jag tänkte att det där skulle bli en lätt match, men jag tror nästan att Viggo tyckte att undersökningen var värre än sprutorna för han vrålade som bara den när doktorn skulle lyssna på hjärtat och det blev inte bra förrän vi kom ut i solen igen. Knasbollen!

Andra bilden är från imorse när Viggo och jag just hade klivit upp. Nog för att det vore skönt många gånger om Viggo ville sova liiite längre än till runt 6, men när jag ska jobba är det SÅ lyxigt att få vara med honom i nästan en timme på morgonen. Det finns ju inget bättre än en morgonvarm- och glad ettåring!? 
Piamamma

Hahaha, lilla stollen! ❤❤❤ Han avskyr verkligen när främmande människor tränger sig på honom!