Promenad i snön

Jag har sportlov! Så hiimla skönt. Igår jobbade jag och idag jobbade Jonas men nu är vi alltså lediga alla tre fram till måndag. Sedan väntar ett lika härligt påsklov om ett par veckor, ska bli underbart. Idag har jag och Viggo roat oss med att städa huset, promenerat ute i snön, läst böcker och busat som vanligt förstås. Jag har under hans sovstunder passat på att träna och sy. Förra veckan satte jag igång med träningen förresten, nu får det vara slut med värk i rygg och axlar, och att känna mig allmänt svag och hängig. Dags att stärka kroppen, framför allt mage och rygg. Det tär på kroppen att ha småbarn och samtidigt sy en hel del plagg varje vecka, samtidigt är det ju de två roligaste sakerna jag vet just nu, och tur är väl det!
 
Småbarnsliv - Träning
Piamamma

Låter som en perfekt start på lovet! ❤

Veronica Wallgren

Vilken härlig dag :)

Yohanna af Skovde

Började träna igen på riktigt för 5-6 veckor sedan och har inte haft ont sedan dess, lyckan alltså! Får annars trötta axlar och trött rygg om jag är inaktiv.