Lovet är slut

Dagarna har rullat förbi och mitt "sportlov" är slut. Imorgon är det dags att jobba igen och det är väl inte så farligt i sig, men det är supertråkigt att inte vara hemma med Viggo (och Jonas) fler dagar. Tur att påsklovet kommer snart, om 9 arbetsdagar närmare bestämt. Vi har verkligen haft det bra i alla fall, lugnt och lagom med aktiviteter och umgänge. Jag har även hunnit jobba på lite med Stoj så lite nya grejer har kommit ut i webshopen, bland annat de här hårbanden på bilden! Nu har Stoj funnits i ganska precis ett halvår förresten, det förtjänar ett eget inlägg senare i veckan.
 
Nu väntar jag på att Jonas ska komma hem från träningen så ska vi se kvällens avsnitt av Farmen och fika surdegsknäcke som jag bakade tidigare idag, och kanske en och annan kanelbulle (som också bakades under veckan, jag har hunnit med lite sånt också vilket är kul, jag hinner liksom inte så ofta som jag skulle vilja!). Hoppas ni har en skön söndagskväll!
 
Sportlov - Stoj Design
Sara

Härligt när påsken är så tidig! :)