Vår onsdag

Hej på er! Ser ni, två inlägg på två dagar, det är helt klart rekord sedan lång tid tillbaka nu. Jag är ju ledig med Viggo på onsdagar (såklart favvodagen!) och jag tänkte visa vad vi har gjort idag. Han är ju fortfarande lite krasslig och jag är trött efter en megatidig morgon, så vi har egentligen inte gjort så jättemycket men ute och lekt har vi hunnit vara i alla fall.
 
Viggo har knatat runt med sin lilla hink och verkade orimlig nöjd över det lilla innehållet som jag hade stoppat ner där.
 
Två stenar och en liten vedbit! Slamrar lite lagom mycket liksom.
 
Vi tog en liten powerwalk också. Jag försöker komma igång och röra på mig lite mer, nu när det är vår är det ju så mycket enklare. Som ni ser har vi ny vagn också sedan senast, jag kan berätta mer om det senare.
 
I vanlig ordning, när bloggen livas upp igen, är jag sugen på att renovera bloggen lite! Så jag tänkte försöka hinna pyssla lite med det ikväll. Därför kan den se lite knepig ut under tiden, så ni vet!