Uppdatering från oss

Det har varit en hektisk period senaste veckorna. Jag (Stoj) släppte nya kollektionen för någon vecka sedan och sedan dess har jag verkligen haft fullt upp all tid jag inte har jobbat på mitt vanliga jobb eller varit med Viggo förstås. Slitigt men kul! Önskar att jag kunde göra det MER och jobba med enbart något sådant, men just nu känns inkomsten från mitt företag lite för hoppig och osäker så det är inte rätt läge än i alla fall. Förhoppningsvis i framtiden!
 
Dessutom har Viggo åkt på sin första sjuka. För en vecka sedan fick han hög feber och några dagar senare slog förkylningen till. Han har varit superduperhängig men samtidigt energisk precis som vanligt (såklart) vilket inte är bästa kombinationen. Dålig matlust, lite taskig sömn och så vidare. Nej, inget kul har det varit men jag tror faktiskt att det har vänt nu. Det känns lite lurigt bara med småbarnssjukorna, de kan slå tillbaka med full kraft från ingenstans just när man tror att det börjar släppa. Så konstigt! Men det är antagligen lika bra att vänja sig eftersom Viggo ska börja på förskolan i höst och då kommer han råka ut för en massa baciller.
 
För övrigt är det så HIMLA härligt att våren har kommit! Ingen mer för stor vinteroverall på för litet barn med sprattliga ben, inga mer kalla händer och heller inte mörkt redan innan Viggo har somnat. Såååå skönt!
 
betongkruka.blogg.se

Härlig blogg du har !
Mvh Kristina

Svar: Tack :)
Tove Larsson