Nytt objektiv

Nu är det nästan helg för mig! Torsdagar är en rätt härlig jobbdag, men den är lång och intensiv. Men när den väl är avklarad, då är det bara fredagen kvar och mina fredagar ser alltid likadana ut: planeringstid fram till klockan ett och då har jag ett entimmespass innan det är fredagsfika och tack och hej för helgen! Superhärligt!
 
Jag har köpt ett nytt objektiv till kameran förresten! Ett 35mm som jag, det lilla jag hittills har hunnit testa det, är jättenöjd med. Det är kul med lite nya grejer till kameran för då blir jag mer sugen på att använda den. Dessutom känns det som en bra investering för Stoj också då inget av mina andra objektiv passar särskilt bra för den typen av inomhusfoto som jag ofta sysslar med i fixandet med produktbilder, inspirationsbilder och så vidare.
 
Här är det!
 
Världens bästa lillprins! Han börjar bli helt kry nu vilket är skönt. Det är verkligen som alla säger, när småbarnen blir sjuka rubbas alla rutiner. Trist, men det går nog att komma tillbaka igen!
 
Nikon - Objektiv
Piamamma

Äntligen någorlunda kry! Jag börjar få kraftig abstinens efter den här lilla filuren nu! ❤

Svar: Det kan vi försöka fixa imorgon, vi kommer nog förbi då :))
Tove Larsson

Yohanna af Skovde

Han är så fin och söt! :)

Svar: Å tack! <3
Tove Larsson