Sypyssel och gåstol

Det här pysslar jag med, beställningar från er! Det är så himla kul att människor faktiskt vill köpa byxor av mig! Nästa steg är att börja sy för lite större barn också, upp till ungefär fem år. Ska köpa in lite nya tyger och så ska jag fixa en tävling/utlottning för att känna att Stoj sprids litegrann och kommer igång på allvar. 
 
Till sällskap har jag i vanlig ordning den här pysen. Han är som en helt ny bebis sedan några dagar tillbaka. Så himla glad, sprallig och go, tjoar och vill pussa mig på kinden hela tiden. Så himla mysigt är det! Han har som synes fått en gåstol, vi övertog den av hans tremänning som är några månader äldre, och han blir helt galen i den! Rullar runt och river huset på ett ungefär. Vi kommer nog vara ganska trötta på den om ett tag men just nu är det perfekt att kunna sätta honom där en stund ibland för att få två armar!
 
Gåstol - Stoj Design