Sista tiden

Fyra bilder från senaste tiden (från Instagram, jag finns på @tove.larsson):
1. En tidig septembermorgon hemma hos oss. Såna här stunder varar verkligen bara korta stunder, på ett ögonblick är dimman borta och allt ser ut som vanligt igen.
2. Viggo har nya favoritleksaker: köksgrejer!
3. Promenad i höstsolen (det kändes nästan som sommar ett tag).
4. Från i dag faktiskt. Vi och kompisgänget var på något som heter Sjunggung här i stan. Mysigt med sånger, ramsor och fika!
 
Ett sent hej från mig i kväll! Har suttit och sytt och ätit godis hela kvällen. Roligt att flera är nyfikna på byxorna jag syr, jag ska ge er mer information så fort jag är igång lite mer! Jag behöver ordna lite fler tyger också innan jag kan starta upp ordentligt. I dag har vi som sagt varit i farten, först Sjunggung med gänget och sedan stack vi allihop och åt lunch. Är så glad att ha de där personerna i mitt liv nu för tiden, det är så roligt, lättsamt och härligt att umgås jämt. Och nu har ju bebisarna mer och mer glädje av varandra också vilket känns så himla roligt! Sedan har vi varit på en husvisning, ätit middag hos oss med mina föräldrar och så lite fredagsmys (fredagspyssel). Men nu ska vi traska mot sängen där Viggo redan ligger och snarkar! God natt med er!
 
Susanna - livet i norska skärgården. tvåbarnsmamma. husbygge.

Nej men så söt! :D
Hur gick husvisningen?

Svar: Vi var dit ganska spontant men blev inte så imponerade :) Men det är kul att kika på hus hur som helst, alltid lärorikt!
Tove Larsson