Mini Rodini

Viggos mormor var i Stockholm i helgen och hem kom hon med den här mysiga onsien till honom! Mini Rodini är ett favoritmärke hos mig men priserna är aningen för höga för att jag ska handla där. Den här kommer nog Viggo få ha mycket i höst och vinter när han ska sova i vagnen och det är kyligt ute. Vi tjuvstartade redan i dag, det är ju riktigt höstigt kyligt ute nu. Kalla vindar och så har träden börjat växla färg också. Ganska mysigt ändå! 
 
Jag känner att det jag skriver säkert kan bli lite osammanhängande och konstigt nu. Jag är nämligen såå trött. Vi har haft några kassa nätter (hooooppas nu på bättre i natt!), det är ju inte så konstigt med tanke på att lilleman är så förkyld och har haft det lite jobbigt i några dagar. Dessutom tror jag bestämt att två tänder till är på väg! Kan vi inte få en liten paus från nya tänder snart?! Nu ska jag vila lite när Viggo sover sista svängen och sedan är det middagstid, läggning av bebis och SEN ska jag och Jonas se på tv hela kvällen och bara ta det sååå lugnt.
 
 
Förkyld bebis - Mini Rodini
piamamma

Åh, vad stilig han blev! <3

Yohanna af Skovde

Håller med! Angående priserna. En del grejer används typ mindre än 10 gånger och det känns så konstigt fel att lägga massa pengar på det även om det är superfina grejer!

Svar: Precis, inte riktigt värt det! :/
Tove Larsson