Full rulle!

Här ser ni anledningen till att jag är aningen dålig på att uppdatera här just nu - Stoj Design! Jag mäter, klipper och framför allt SYR nästan all tid jag har då jag inte är med Viggo. Jag har fått massor av beställningar och det är så himla, himla kul. Fortsätt, hörrni! Jag vill ha massor att göra! Följ mig på Instagram på @stojdesign för att hålla koll på alla fina tyger och dessutom pågår två tävlingar där just nu när ni kan vinna valfria byxor av mig! In och kika vettja!
 
Just nu syr jag byxor, mössor och dregglisar. Säkert kommer jag sälja fler plagg i framtiden men just nu är det de tre jag satsar på och håller på att kika på nya tyger hela tiden för att se vad ni gillar. Rävtyget här uppe gillar jag jättemycket, dels är kvaliteten så himla fin, och såklart motivet! Om ni har frågor, vill beställa eller något annat, maila på [email protected] eller skriv via Instagram!
 
Barnkläder - Stoj Design