Fredagskänsla

Redan fredag?! Det känns som om den här veckan har flygit förbi verkligen, jag har haft mycket att göra med Stoj och de där "fria" kvällarna har liksom bara slukats. Men det är väldigt kul så det gör mig absolut ingenting! Viggo får all sin tid och det är såklart prio ett. Tänk att han blir åtta månader till veckan! Det känns verkligen som om jag har svårt att hinna med nu för det händer så mycket hela tiden. För någon vecka drog han sig upp mot spjälsängen så att han stod på knä, han klappar händerna för fulla muggar, pratar och visar att han förstår en hel del och ja, han är liksom bara så stor nu. 
 
I kväll ligger jag och Jonas på soffan med en varsin godisskål (vi kan ju inte dela eftersom Jonas äter i ett sådant tempo att jag bara hinner med någon enstaka godis då), det är Idol på teven och jag ska nog sy någon byxa innan kvällen är över också. Älskar fredagskänslan!
 
Fredagskänsla - Tacos
Yohanna af Skovde

Håller mig dig om att bebisen känns stor nu! Fiona blir också 8 månader till veckan (vi har bara någon dag emellan va?) och hon börjar bli en person! Så roligt och spännande!

Evelina Sandström

Ja fredag är bäst! Idol och mys! Oavsett om lördag ibland innebär massa måsten så är fredag Bäst!:) vad stor han blivit! 😍

Svar: Ja, inget slår ju fredagskänslan, älskar hela den dagen :)
Tove Larsson