Webshopen!

 
Nuuuu ni, är Stojs webshop igång! Det känns superkul och väldigt skönt att förenkla allt lite. Det har varit tidskrävande att ta beställningar via mail, hålla kontakten med köpare (i och för sig väldigt kul!), skicka uppgifter för betalning och be om adresser, osv. Nu går liksom allting automatiskt! Ta gärna en titt vettja, kika in här: http://stojdesign.tictail.com!
 
Stoj Design - Webshop
Yohanna af Skovde

Vad kul! Jobbar du med det nu eller är det extraknäck? Vet inte om jag vet vad du jobbade med innan du blev föräldraledig, om du jobbade?

Svar: Jag jobbar med det men som extraknäck just nu! Får se hur det går i framtiden men just nu räcker det inte till en inkomst :) Jag pluggade innan, så jag söker jobb för fullt nu för att börja efter jul! :)
Tove Larsson

Angus

Åh va fina kläder! måste nog klicka hem lite. Jag hjälper gärna till med produktfoto om du vill i framtiden, gjort det förr o gör gärna om det! Jätteroligt tycker jag,

Svar: Gör mer än gärna det :) Åh vad snällt! Det ska jag komma ihåg till framtiden :)
Tove Larsson