För ett år sedan

Såhär såg jag ut för ganska precis ett år sedan! Jag var i vecka 28 och hade inte en aning om vem som var där inne. Vi visste ju att det var en pojke men det säger ju ingenting om vad det är för person över huvud taget. Det känns så konstigt i efterhand att vi inte har haft Viggo hela våra liv och det känns också konstigt att jag har gått runt och varit sådär tjock om magen?! Och nu blir han nio månader om några få dagar. Superknäppt! 
 
MADDISENJ.SE

Ja tänk vad tiden går fort :D

Svar: Ja, snart ett år ju!?
Tove Larsson

Yohanna af Skovde

Haha! Men oj! Ja, det känns knepigt. Bebisen får ju liksom inte plats i magen nu och jag kan inte tänka tillbaka att hon ens vart så liten.

Svar: Verkligen! Det är som en annan bebis även om det finns mycket likheter med minibebisen också! :)
Tove Larsson

Patricia

Så himla fint att ha dessa bilder som minnen! :)

Svar: Ja, det är mycket värt att ha kvar så mycket bilder :)
Tove Larsson

Emelie

Vad fint gravid du var!

Svar: Men tack, vad snäll du är :)
Tove Larsson

Elin

Hej där!! Har nyss börjat blogga om min och min makes resa mot att få en familj :D utöver våra små pälsbarn. Vi började för två år sedan och resan har ej varit helt spikrak.
Vi födde vår ängla-son Milo alldeles för tidigt i November efter att ha försökt länge bli gravida, sen blev vi gravida igen på första försöket och fick ett tidigt missfall..nu hoppas vi på tredje gången gillt.
Jag började skriva för att bearbeta och dela med mig av inte bara sorg och besvikelse men massor av hopp, lycka och tankar och funderingar som hör resan till..i och med att jag är så nystartad så behöver jag visa att jag finns :)
Kanske tänker jag också, kan mina upplevelser stötta andra i liknande situationer eller som känner människor i liknande situationer. Jag har haft mycket stöd av att läsa bloggar i resan mot att skaffa familj, som ju är den största och finaste uppgiften i livet. Att få bli föräldrar.
Välkomna in till oss!!! http://cait3sith.vimedbarn.se/

Hälsningar Elin <3