En stökar till och en städar

Såhär såg vår förmiddag ut. Saker överallt som en viss bebis har dragit fram och kastat runt (favoriten just nu är min plånbok med alla olika kort), lite Tom&Jerry på tvn och såklart mjukisbrallor och tofflor på mig. Full fart är det, svårt att få en enda minut för att få ta det lite lugnt, det gäller det att göra när Viggo sover helt enkelt. Vilket han gör i detta nu! Men jag påbörjade en skafferirensning precis innan han skulle sova så jag ska nog gå och fortsätta med det nu i sällskap av Josefin och Vanjas podcast! 
 
Leksaker - Skafferi
Sanna

Åh, de är så himla aktiva i den åldern! :D

Svar: Helt otroligt hur mycket energi det finns i de små kropparna, haha!
Tove Larsson

Carro

Hihi, känner igen mig i ditt inlägg :) Men det är den mysigaste tiden ändå.

Svar: Ja! Det är mysigt och väldigt uttröttande på samma gång :)
Tove Larsson