Jobbiga tankar

Vi lever! Det var bara jag som blev sjuk, de andra två klarade sig tack och lov. Jag har bara varit lite orkeslös den senaste veckan, det är ju inte det enklaste att vila med en 9,5-månaders. Dessutom försöker jag verkligen att njuta på alla sätt och vis av dagarna med Viggo nu. Min föräldraledighet är ju snart slut! Jag trodde nog i förväg att jag skulle vara lite sugen på att få börja jobba och komma ut i "verkligheten" igen efter mina föräldramånader. Men så känner jag verkligen inte, jag skulle göra vad som helst för att vara hemma mer. Visst blir det bra att tjäna lite pengar men livet känns aldrig så verkligt som tillsammans med Viggo! Det spelar nog också in att jag inte har ett jobb att gå tillbaka till, jag kommer ju direkt från universitetet. Dessutom har jag utbildat mig inom en bransch där det finns minimalt med jobb (ungefär noll här i min stad), alltså inom media. Nej usch, det där är jobbiga tankar och vi får se hur allting blir till slut. 

Nu ska jag slå mig ner i soffan och kika lite på Bachelor (lite efter alla andra) medan yrvädret sussar i vagnen här utanför!
Anna

Det känns som det är precis såhär för alla, eller i alla fall de flesta. Men det blir bra, ska du se! :)

Lina

Du kanske ska satsa helhjärtat på eget företag? Utöka stoj till tex grafisk design/foto? Det tar ju galet mycket tid och det kanske är saftigaste inkomstkällan.. Men du kan vara hemma ett tag till med Viggo då om du så önskar :)

Emmely

Satsa på stoj och foto, Tove! Du är ju så himla duktig på det du gör!!

Emmely

Satsa på stoj och foto, Tove! Du är ju så himla duktig på det du gör!!