En tävling!

Jag har fått äran att lotta ut biljetter till Snövit - The Musical, som kommer till Hudiksvall (Camp Igge, Iggesund) den 11 maj! Så ni som har barn och bor i närheten och vill vara med och tävla om två biljetter måste såklart fortsätta läsa nu.
 
Snövit - The Musical är en klassisk saga som är omarbetad till en mer modern version och den ska innehålla mycket musik, spännande scenografi och kläder. Musikalen passar personer mellan 3 och 100 år. Medverkande är bland andra Nanna Grönvall, YOHIO, Ellen Bergström och Niclas Wahlgren. Varje biljett är värd 405-460 kr.
 
För att delta i tävlingen om två gratis biljetter ska du göra såhär: skriv en kommentar att du vill vara med och tävla, ange också något sätt så att jag kan kontakta er (mail, om ni har blogg eller annat). Tävlingen avslutas den 1/1-2016 kl 21.00. Enkelt va? Hoppas det är några som vill vara med, stort lycka till till er!

Pssst! Biljetter köper ni som inte vinner här: http://www.ticnet.se/event/snovit-the-musical-biljetter/379213 

Foto: Peter Knutson.
 
Barnteater - Musikal - Snövit the Musical
Nina

Jag vill vara med å tävla :)
[email protected]

Carro

Jag vill vara med och tävla! 😃

Johanna Prim

Åh, håller tummar och tår på att få ta med Morris!

Johannaprim.se

Clas Falk

Jag vill vara med i tävlingen :-)

Anonym

Jessica och Elias hoppas på tur att vinna som kontrast till all ishockey :) [email protected] är min mail

Anonym

Jag vill vara med å tävla 😃

Rebecca

Jag vill vara med och tävla! Håller tummarna 😊