Grådag

Min vy just nu. Har ätit frukost i soffan medan Viggo sover ute i vagnen. Vi ska till BVC senare i dag och väga och mäta. Det ska bli intressant att får veta mått och vikt nu när han inte ammas särskilt ofta på dagarna längre, utan står sig på mat istället. Dessutom rör han ju på sig all sin vakna tid så det känns verkligen som att det inte går uppåt riktigt lika mycket och snabbt som när han vara pytteliten. Vilket ju är fullt normalt, annars vore han nog en jätte vid det här laget!
 
Det är grått väder ute och jag känner mig trött jag med. Skulle mer än gärna ta en tupplur ute i en vagn under en massa filtar :--) Skulle i och för sig kunna göra det i sängen också men så är det ju så jäkla skönt att bara ligga här och kolla på mobilen, datorn och allt annat som jag inte hinner när lilla terroristen är vaken. Så då får sömnen offras helt enkelt. 
 
BVC - Gråväder
Yohanna af Skovde

Ja det är helt galet vad mycket energi som måste gå åt nu! Jag delammar också men är själv jämt hungrig och antar att det beror på att hon tar mycket det "lill" hon tar eftersom hon äter annan mat också.