Bokstavstavla

Har på senaste tiden pysslat ihop ännu en bokstavsplansch under mina "fria" stunder. I går köpte jag dessutom nya pennor så nu kan jag påbörja nya små projekt!
 
Fredagskänslan är här, så himla härligt! I helgen ska vi nog ut och kika på mammas och pappas nya stuga som ligger ute på en ö. Det blir spännande! Annars är det ganska oplanerat förutom att vi ska ta tag i att fixa lite i Viggos rum förstås. Vad ska ni göra i helgen?
 
Bokstavstavla - Stuga
Yohanna af Skovde

Tycker den är jättefin! Är det okej om jag lånar inspirationen? Målar mycket med promarkers och bokstäver är ett perfekt projekt + roligt att ha på väggen!

Svar: Tack!! :) Självklart, bara kul om jag kan inspirera! Är promarkers bra? :) Har kikat lite på dem, de verkar bra!
Tove Larsson

Sofia

Låter härligt, jag älskar stugmys! Vi ska fira vår andra bröllopsdag, och passa på att ha barnvakt åt vår 8-mån kille över natten för första gången :)

Svar: Det är så mysigt! Enkelt liksom :) Åh, grattis (i efterskott) på bröllopsdagen!! Gick det bra med barnvakt och sova-utan-bebis? :)
Tove Larsson

Yohanna af Skovde

Tack! :) Ja, jag älskar promarkers! De är så sjukt smidiga att rita med och tycker att alla bilder blir så mycket bättre! Finns kit att köpa på Clas Ohlson, testa gärna om du får chansen!

Svar: Måste köpa ett sånt kit, har hört så mycket bra om dem! Är inte så van vid att måla med tusch men det vore kul att lära sig! :)
Tove Larsson

Linda

Du är så fruktansvärt duktig!! Ja vill se mer målningar av dig!!

Svar: Åh vad snäll du är, tack! <3 Jag ska visa när jag har gjort nåt nytt! :)
Tove Larsson