Äppel- och kanelmuffins

För någon dag sedan bakade jag en plåt muffins. Vi har så mycket äpplen i trädgården att ta vara på, så det fick bli äppelmuffins med crumble. Riktigt maffiga och goda! Receptet hittar ni här.
 
FrökenTV, bloggen om tv och film

Åh mums

Robex Lundgren

åh

Emiza

mums

Louise i Milano

Så goda de ser ut! Perfekt nu i äppelsäsongen!

JUNITJEJ

Åh, så gott!

Josephine

Åh så mums! :)

Anna [foto]

åhh vad gott :)

Petra

vad gott

C by Caroline ❤️

Åh vad goda! :)

linawilmas.blogg.se

Mmm så gott!

Peasyeasy

Perfekt såhär på hösten när äpplena är så goda!

Linda

Duktig du är :) Ja själv gjorde chokladcrisp godis som ja ska ta med på jobbet imorgon ^^

Svar: Mums, gott! Jag har ett himla sötsug idag, blir sugen på ALLT jag hör talas om!?
Tove Larsson

Linda

Haha jasså:) Jag var en riktig godisråtta innan ja blev gravid, alltså ja åt sött varje dag, men det har försvunnit lite, jag kan nästan ha svårt att äta sött nu mer :O konstigt för det brukar ju vara tvärtom. Jag har nå dille på mandariner :) Vad suktar du mest efter :)?

Svar: Det har varit samma för mig, fram tills NU egentligen har jag blivit äcklad av allt som är sött och onyttigt. Nu börjar det försvinna tydligen, lite trist för det har ändå varit ett praktiskt sätt att hålla sig ifrån sånt där :) JAA satsumas är min stora favorit också! Kan äta tusen!
Tove Larsson