Gnistrande morgon

Såhär såg det ut när vi kikade ut genom fönstret imorse. Gnistrande, frostigt och soligt. Det har varit så nästan hela veckan hos oss och det har verkligen varit välbehövligt för både min kropp och psyke. Dels för att jag har kunnat ta promenader, trots att jag är klumpig behöver verkligen kroppen det. Och dels för att humöret blir på topp av solsken!
 
För någon kväll sedan började jag adventsfixa lite i huset också. Det är så mysigt att få lite mer ljus i rummen och på något vis längtar jag till jul mer än på många år det här året! Jag vet inte riktigt varför det är så just nu men jag njuter för det är ju jättehärligt att ha något att se framemot och verkligen mysa till. Imorgon är det dessutom första advent och därför ska mamma och jag köra igång lussebak nummer ett idag! Ha en bra lördag allihop!