Jag är tillbaka!

Åh, förlåt för sämstig uppdatering! Verkligen kass, jag vet, men det har inte riktigt hunnits med. Men nu ska jag försöka kicka igång mig själv lite igen när det gäller bloggen. Mycket annat har det varit, som sagt, dels går hösten liksom så jäkla fort redan som det är, dagarna känns korta och all tid går till Viggo om dagarna i stort sett. Dels har jag haft fullt upp med att starta upp mitt företag på allvar, så nu har jag alltså ett företag, Stoj Design. I samband med det har jag också jobbat så mycket jag kan med Stojs webshop som kommer göra det så mycket enklare för er, kunder, att shoppa av mig. Man behöver inte längre kika via Instagram utan kan se alla kläder direkt på internet, betala via kort, osv. Jätteskönt och jag planerar att lansera sidan framåt helgen om allt går som planerat!
 
I alla fall! Senaste tiden har det hänt så otroligt mycket i Viggos utveckling, allra helst fysiskt. Han har ju inte varit så intressead av att ligga på mage, ta sig framåt och så på hela tiden men det är han minst sagt nu. För ett par veckor sedan började han åla framåt och igår tog han sina första små steg utan stöd! Annars rullar han runt med sin lära-gå-vagn och tjoar. Vi har haft en period när vi har sovit väldigt dåligt allihop, på grund av den yngsta familjemedlemmen, och det är väl inte så konstigt att sömnen störs när det är så himla mycket som händer i lillkroppen! Så senaste veckorna har vi sovit alla tre i dubbelsängen vilket har förbättrat allting lite åtminstone. I natt sov Viggo i sin egen säng ända till 05.30 vilket var välbehövligt för min rygg och nacke som tar stryk av att ha en bebis klistrad mot kroppen hela nätterna annars. VI får hoppas på att det fortsätter så nu!
 
Första stegen - Stoj Design