Vagnpremiär

Nu har det gått några dagar sedan Viggo kom till världen. Vi börjar komma in i rutiner, så långt det är möjligt med en miniperson som chef i hushållet alltså. Det är så himla mysigt! 
 
I förmiddags tog vi en premiärtur med vagnen i solen. Viggo sov så gott och det var härligt att få komma ut i friska luften ett tag. Jag är imponerad över hur kroppen återhämtar sig. Det känns som om den ska ta så mycket mer stryk av att klämma ut en hel människa men redan nu, fem dagar senare, känns det inte så mycket längre! Jag ska såklart berätta mer om just förlossningen och sådant senare, men det kanske tar lite tid eftersom jag gärna vill göra en genomarbetad berättelse och just nu är det mycket annat som lockar mer än att sätta sig vid datorn. Som nu, till exempel, nu är det dags för en viss liten bebis att äta!
 
Louise

Härligt :D

Linda

Nej då jag är inte alls avis på dig!! Och jag väntar absolut inte på ett förlossnings inlägg :P!!

Svar: Det ska jag fixa!! :D
Tove Larsson

Nina

Visst var det något magiskt med första turen? För oss tog det dock en vecka då jag var så mör efter snittet.

elin stridh

härligt :D