HEJ!

Åh, HEJ! Jag är tillbaka och ska verkligen försöka skaka liv i bloggen. Livet är så otroligt fullproppat med olika grejer (återkommer till det), men jag har ett stort sug efter att blogga och vill så gärna ha det här arkivet så komplett som möjligt senare att blicka tillbaka i! Så, vi kör väl nu helt enkelt!
 
Tiden är lite knapp, skulle man väl kunna säga. Jag jobbar ju som textilslöjdslärare måndag, tisdag, torsdag och fredag. Onsdag är jag föräldraledig och alltså hemma med yrvädret till ettåring här hemma. Kvällarna är superkorta och då försöker jag hinna med att umgås med Jonas så mycket det bara går, sköta mitt företag OCH ta det lite lugnt (lyckligtvis går det förstnämnda och sistnämnda här rätt bra hand i hand). Helgerna går också i ett nu för tiden. Men eftersom jag vill hitta tid till att blogga (hur många gånger per vecka det blir kommer säkert att växla lite) så borde det ju gå. Hur som helst: jag och min familj mår jättebra! Allt rullar och även om tillvaron med en ettåring är fullkomligt kaosig ibland, är det så otroligt roligt!
 
Ni får helt enkelt kastas in hos mig (oss) igen, så jag tänkte visa några bilder från tidigare ikväll.
 
Viggo väntade på middagen som den här fredagen var...
 
Sesamfriterad kyckling, klyftpotatis och basilikasås (recept finns här!). 
 
Det blev väldigt gott och det var enklare än jag trodde att det skulle vara. Testa!
 
Nu ska jag sy lite till innan jag går och lägger mig hos mina grabbar. Jonas somnade åtta eftersom han jobbar i natt och behöver få några timmars sömn innan han kliver upp. Vi hörs snart igen!?
Nuggets - Nystart
Nemrud

Mums!

Piamamma

Vad kul att du drar igång igen, jag har saknat er! ❤

Svar: Ja, nu är vi back on track :))
Tove Larsson

Beka

Åh jag har också saknat er!

Svar: Nu är vi här för att stanna!! :)
Tove Larsson