Stoj Design

Oj, vilka hektiska dagar det har varit senaste tiden! Förutom att leka/underhålla/mata/bada/busa/gosa med bebis så har jag pysslat med att starta upp Stoj Design! Nu kan ni alltså beställa bebiskläder av mig. Kika in på Stojs instagramkonto (@stojdesign) för information och lite bilder, och jag kan lova att det kommer mer. Jag har redan fått en hel hög med beställningar så det är sy, sy, sy som gäller så fort jag får min tygleverans!
 
Om ni har frågor eller vill beställa är det bara att maila [email protected] (eller skriv på InstaDirect). Följ mig på Instagram och kika in på Facebooksidan! :)
Barnkläder - Stoj Design
Yohanna af Skovde

Såg det! Himla kul! Ska blir roligt att se hur det går för dig, lycka till! :)

Ronja

Så kul! Jag är imponerad av dig :D

Anonym

Lycka till! 👊 😍

Linda

wow vad kul!!! Ja ska helt klart beställa nått av dig :D! Har du massa olika tyger man kan välja bland :)? O vad för slags kläder syr du?

Svar: Gör jättegärna det! :) Just nu har jag inte så många tyger men fler kommer att dyka upp så du kan vänta nån vecka så får du fler att välja på sen :) Just nu bara byxor (tights eller vad man ska säga) men planerar att sy även mössor och hårband åtminstone. Och angående Instagram, kika på http://www.instagram.com/stojdesign där kan du hålla lite utkik efter uppdateringar liksom! Sen gör jag nog nåt inlägg här med :)
Tove Larsson

Linda

P.s kan inte med instagram :S Måste man inte ha det själv för att se andra?