Ett litet projekt

Sånt här pysslar jag med på mina "fria" stunder just nu. Syr bebistights! Det är så himla mysigt att sitta och sy, så länge maskinen gör som jag vill alltså, och så är faktiskt planen att jag ska ta lite beställningar så småningom när jag har tagit fram ett perfekt mönster och fått hem lite fler fina tyger att välja på. Ska bli jättekul med ett litet projekt sådär!
 
Min lilla hjälpreda satt också på plats ett tag i dag! Nu sussar han, Jonas tränar och jag ska sätta mig vid symaskinen en stund till framför Idol. Mysigt!
 
Projekt - Sy
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

söta

Svar: Tack :)
Tove Larsson

Jagger

Åh vad jag önskar att jag kunde sy. Så kul att kunna välja ett tyg och fixa ett litet set till sin knodd. Ta beställningar du. Det kommer säkerligen jättebra.

Svar: Ja det känns superkul att tänka att nej, jag behöver inte leta så många byxor till bebisen för han kan ju ha det jag syr! :) Tack för peppande kommentar!
Tove Larsson

Carro

Åååh, ser fram emot att kunna beställa. 😃 Du är verkligen super duktig! 😊

Svar: Åh vad kul, det får du mer än gärna! Återkommer när det är aktuellt helt enkelt :)
Tove Larsson

Amanda

Jätte fina! Kommer verkligen beställa när det blir aktuellt :)

Svar: Jaa vad roligt, jag återkommer när det är på g! Kul :)
Tove Larsson

Anonym

Hur har det gått sedan Viggo fick ny stol i bilen? Vi har samma problem som er med bilhatande bebis men har förhoppningar om att det ska lösa sig när vi byter bort babyskyddet. Hoppas hoppas😁

Svar: Det är mycket bättre! Nog för att han kan bli less även nu men inte på samma vis och det är sällan han skriker som han kunde göra i babyskyddet. Så en förbättring helt klart, även om bilåkning verkar vara sådär enligt Viggo. Sitta fast och stilla liksom, dötråkigt! Hoppas det blir bättre även för er :)
Tove Larsson

Linda

Men alltså Tove du är värsta supermum! Snacka om kreativ i allt typ! Jag är helt klart nyfiken på framtida beställningar ;)

Svar: Haha, ja men det är ju liksom min avkoppling att pyssla såhär! Det kommer mer info snart :)
Tove Larsson