Yrvädret

Det här är en sån jäkla galning just nu! Ni som har "lugna" bebisar kan nog inte förstå hur våra dagar ser ut. Det finns inte många sekunder då han (och jag) sitter stilla och tar det lugnt. Förutom när han sover då, vill säga. Det är superkul och väldigt händelserikt men också otroligt uttröttande. Jag är som en trasa varje kväll som ligger slängd på soffan! Så, den här lilla människan är verkligen ett yrväder nu, världens bästa! 
 
Även ikväll sover jag och yrvädret hos min mamma och pappa. Jonas har jobbfest hemma hos oss så vi flydde fältet och myser i stan istället. Mina ögon är tunga och kroppen vet nog att det är bäst att hoppa i säng för att orka vara alert imorgon. En viss minichef tolererar nämligen inte att man är trött och slö, det gäller att hänga med i svängarna. God natt med er!