En favoritperson

Den här lilla pysen är så himla kul att vara med nu, den här åldern är verkligen min favorit hittills. Han är obotligt nyfiken, ska vara med överallt, säger DÄ och pekar på precis allt han ser, är positiv och glad för det allra mesta och har verkligen en enorm drivkraft i allt han gör (mest upptäcker världen!). Samtidigt är det svårt (alltså ännu svårare än tidigare) att få honom att komma till ro och somna på kvällarna. Men äh, det är väl lite jobbigt när man ligger där och kämpar, men några minuter senare är det glömt och då saknar vi honom lite! 
 
Tack för era peppande kommentarer och mail angående mitt förra inlägg förresten! Jag tror att det löser sig till det bästa till slut, det brukar ju faktiskt göra det. Jag är lite feg med att satsa på mina drömmar, kanske ännu försiktigare nu när vi har ett barn också, jag har liksom mer att förlora om saker inte går som planerat karriärsmässigt! Men en bra plan tills vidare är ju att kombinera lite olika saker, det skulle kännas kanon! 
Föräldraledighet - Jobb - Kommunikatör - Nyfiken bebis
Yohanna af Skovde

Han ser alltid så glad ut! :D Sedan Fiona började ställa sig i sängen så blev det svårare att lägga henne för den här komma-till-ro-biten. Men numera när vi fått henne att dricka välling så blir hon dels mätt plus att hon inte kan tjollra runt så mycket när hon lägger sig så det tar numera typ 10 minuter inklusive ätning istället för uppmot en timma som det kunde göra innan. Sååå mycket att upptäcka.

a n n i k a

Så söt :D