Långpromenad och om gårdagen

Två bilder till på lilleman, det är ju så roligt att fota honom nu när han kan sitta upp! Åh, nu vill jag gå och väcka honom igen och gosa med honom. Men nej, det ska jag såklart inte göra nu när han sover så gott. Istället sitter jag framför tvn och väntar på att Jonas ska komma hem, han har hjälpt min pappa med något. Kände mig värd en bit toblerone och skulle allt kunna tänka mig att ta en till! Jag och Viggo har nämligen promenerat en mil idag, alltså hemifrån oss och in till stan så nu är jag trött i kroppen (och godissugen). 
 
Förresten! I går var jag iväg för första gången en kväll sedan Viggo kom! Det var en liten chansning för lilleman kan ju vakna ett par gånger på kvällen och behöva nattas om och ibland duger bara bröstet då. Men ofta går det att kramas lite för att få honom att somna om igen så därför testade vi. Jag stack iväg på visning av Me&I:s höstkollektion hemma hos Stina och Jonas fick chilla ensam hemma. Och vad bra det gick! Killarna klarade sig toppen utan mig. Det känns härligt och det är också en slags frihetskänsla för mig att kunna vara på egen hand ibland. Det känns som att det är en bit kvar till att någon annan än jag ska kunna natta Viggo men det här är ett stort framsteg! Jippi!
 
Me&I - Nattning
Yohanna af Skovde

Men hurra! Vad skönt att det funkade bra :) Och han är så himla söt förresten :)