Varmaste dagen hittills

Sååå trist att det är söndag nu och kväll, vilket betyder att det snart är läggdags och det i sin tur betyder att det är tidig morgon + jobb imorgon. Okej, inte så farligt när man väl kommer iväg, men jag skulle förstås mycket hellre vara hemma. Idag har det varit SÅ varmt här, det verkar ha varit det i hela landet. Hela lilla familjen blev liksom lite trötta och slappa av värmen, vi gjorde ett försök att åka till lekparken och hänga lite men drog hem igen rätt snabbt eftersom det var otrevligt varmt.
 
Jag slog mig ner i solstolen med en bortglömd Mama, när Viggo sov middag och Jonas var iväg till affären. Jag hoppas att jag kan få lite mer färg i sommar än förra, då jag tyckte att det var skönt att hålla sig inne med en bebis som inte ens var ett halvår gammal än. Fast jag har blivit rätt mycket mer försiktig de senaste åren när det gäller sol. Jag vill verkligen, verkligen inte ha hudcancer och då gäller det faktiskt att vara ordentligt rädd om sig. För som ni vet är det ju inte NU cancern kommer om man bränner sig eller solar på ett dåligt sätt, utan senare i livet. Usch!
 
Sen vaknade den här gullprinsen som hittade en sån här barnvänlig pryl bakom soffkuddarna. Åh, nu längtar jag efter honom där han ligger i sitt egna lilla rum en bit bort i huset. Knepigt hur det kan vara så!
 
Majskrokar - Mama - Värmebölja