Hösthej

Nu ålar Viggo runt här hemma på golven. I måndags släppte det och han kom på tekniken och sedan dess har det bara gått snabbare och snabbare. Det är sådär, det tar ett litet tag innan de liksom kommer loss, sedan bara släpper allt istället! Det är i alla fall roligt för honom att kunna ta sig framåt själv tror jag, det verkar han ha längtat efter!
 
Annars händer inga stora grejer just nu. Jag jobbar på med Stoj (obs! Utlottning av valfria byxor via Stojs Instagram just nu, kika på @stojdesign), njuter av bebisen och mina sista månader som föräldraledig, söker lite jobb och försöker ta det lugnt mellan varven. Så även om allt är mest som vanligt, så bara försvinner tiden ändå. Det här är väl inte bloggens bästa tid i livet kanske, den glöms bort lite vilket är synd, mest för att jag gärna vill dokumentera för min egen skull. Det är så kul att ha kvar sedan! Nu ska jag packa in mig själv och Viggo i bilen och åka till stan för att handla lite sygrejer, resårband och sådant. 

Är allt bra med er i höst?
 
Yohanna af Skovde

Allt är fint! Dock lite halvtråkigt, höstlovsveckan, alla grejer som babysim och musiken vi går på har uppehåll. Rullar mest tummarna här hemma!

Svar: Ja, det är samma här! Viggo håller mig ganska sysselsatt ändå som tur är, det är sån fart hela tiden. Men det är liksom skönt att komma utanför hemmet också! :)
Tove Larsson

Patricia

Vilka underbara bilder! :)

Svar: Tack :)
Tove Larsson