Inbjudningskorten

Nu tänkte jag att jag kunde visa våra namnkalasinbjudningar. Det är ju lite roligare om de inbjudna får sina kort först, så därför fick det dröja lite. Och nu har de gått iväg och förhoppningsvis kommit fram! Så, såhär blev de. Jag gjorde det väldigt enkelt för mig genom att fixa texten i Photoshop och då passade jag på att använda mig av färger som återfanns i vimplarna jag sedan gjorde. De klippte jag ut ur ett ark med mönster som jag köpte på Panduro för 9 kronor. Limmade och fixade lite och sedan fick det vara klart! Det går att göra så mycket mer men just nu känner jag inte att jag har tid. Även om det är kul att pyssla, finns det mycket annat att stå i också om dagarna nu!
 
Johanna

Jättefina kort! Stilrena. Jag gjorde också inbjudningarna själv och det tog tiiiiid. Men blev bra till slut :)

Mirre

Ohh så fina du gjort =D