En lugn helg

Så här såg det ut ute vid havet förra helgen när Jonas tog lite bilder. Den här helgen blev ganska konstig. Jag har befunnit mig tills i förmiddags hos mamma och pappa i stan eftersom Jonas åkte på magsjuka. Det är något som känns mindre lockande än någonsin att få nu när jag är höggravid (tydligen?!) och bara har 25 dagar kvar till beräknat datum. Hittills har jag klarat mig så håll gärna tummarna för att det fortsätter så!
 
Därför blir den här helgen lugn. Skönt eftersom den förra var så fartig. Jag tror att jag ska släpa med mig sjuklingen som nu är rätt så frisk nu till bilen, så att jag kan smita in på en affär i stan och köpa mig lite hallonbladste inför sista veckorna av graviditeten. Hoppas ni har en bra helg!
 
carro

Vilken fin bild :)

Anna [foto]

Härlig bild :)

rebeccafornstedt.blogg.se

Väldigt fin bild! Hoppas du klarar dig ifrån att bli smittad!

Annster

Fin bild :)

Marie Bergman

Åh grattis och lycka till med förlossning och allt annat i framtiden :)

Svar: Tack! :)
Tove Larsson

Ann

Håller tummar och tår för att du håller dig frisk!

Svar: Tack, hittills är jag frisk! :)
Tove Larsson