Bebisens hörn

Här är två bilder från bebisens hörna i det kombinerade barn- och gästrummet. Det är inte i ordning än riktigt, mest på det viset att vi har packat in alla barnsaker där för att slippa ha allt ståendes i resten av huset. Men snart ska det bli mer ordning! Den fina träleksaken fick bebisen på överraskningsfesten förra helgen av mina kompisar Ida och Mattias. Den var så fin så jag tyckte att den kunde få stå på hyllan!
 
Det är så himla fint väder här idag! Sol, gnistrande snö och klarblå himmel. Så, jag tog mig ut på en liten promenad för första gången på ett tag. Jag har inte vågat mig ut på ett tag när det har varit så extremt halt, men nu var det skönt att röra lite på kroppen. Dessvärre känns det i mage och rygg så här i efterhand. I morgon går jag in i vecka 38 vilket betyder att bebisen räknas som fullgången! Hoppas att bebisen själv också har koll på det för nu kan den få komma ut nästan när som helst tycker vi. 
 
JENNYH - Mammablogg

Mysigt =)

Sabina

Åh vad fint :)