Viggo

I måndags kväll klockan 20.29 kom han äntligen, vår son Viggo! Förlossningen gick väldigt smidigt och jag lovar att berätta mer om den senare. Viggo var 50 centimeter lång och vägde 3200 gram, en ganska liten kille alltså. Han är underbar!
 
Har så mycket att berätta om men det är så mycket nytt att komma in i i livet just nu, plus att jag helst inte missar en sekund med min familj. Men, det kommer en mer grundlig uppdatering snart! Jag ville mest berätta att han äntligen har kommit!
 
Linda

Jaaaaaa! Jag visste det väl!! GRATTIS!! Jisses, åååh gud så underbart och fy så söt han är!! Och Viggo, vilket fint namn :O!! Åh nu är jag lite avis på dig.. huaa, ja jag vill veta ALLT! ^^ Jag förstår att du vill lägga all tid just nu på lillen och det gör du rätt i, fy sjutton så underbart :´) Grattis grattis grattis!!!

Svar: Tack så hemskt mycket!! :D Det är verkligen underbart! Världens största grej! Du kommer få veta mer lite i taget, ska försöka hålla i uppdateringen lite bättre nu framöver :) Åh du har något så spännande framför dig!! :)
Tove Larsson

Ida Nilsson

Nu såg jag ju såklart här också! Grattis igen till er fina prins! Nu längtar jag ju inte mindre efter vår lilla!

Sofia

Åh vad underbart! Stort grattis :)

Svar: Tack så mycket! :)
Tove Larsson

alice

jag tänkte la att han måst ha kommit nu! Stooort grattis! :D Jag börjar tycka det är rätt onödigt att vara gravid mer, kan hon inte komma?? Särskilt nu, åh njut!

Svar: Ja, äntligen kom han! :D Tack så jättemycket! Ja, i slutet blir man otroligt otålig. Men väntan är verkligen värd alltihop, snart har du din bebis hos dig :)
Tove Larsson

Amanda Halldan

men åh grattis!! 😍

Svar: Tack!! :)
Tove Larsson

Gabbie

Åhhhh!! Underbart! Han är fantastisk! Stort grattis! 😊

Svar: Tack så hemskt mycket :)
Tove Larsson

Yohannaafskovde.blogg.se

grattis! Vår kom i söndags :)

Svar: Ååh grattis själv! Visst är det underbart? :)
Tove Larsson

Nina

Grattis! Gissade nästan det då det trots mina febrila klickanden inte uppdaterats här inne på några dagar :)

Svar: Tack!! :)
Tove Larsson

Carolina cuevas

Grattis :-) Så liten var han inte när han föddes.Min son som är 6 veckor gammal var mindre när han kom ut..lycka till med viggo och hoppas att du mår bra nu efter förlossningen.

langaflickan.se

Men åh vilken liten sötnos! Stort grattis!