Dan före dan

Åh hjälp, julafton imorgon! Hoppas ni får det riktigt mysigt allihop ❤ Vi ska ha grötbrunch här hemma hos oss först men mina föräldrar och min farmor (min bror och hans pojkvän är i England över jul i år!), sedan åker vi till mamma och pappa på julmiddag och mys! Vi ska sova där så att vi slipper köra ut i skogen där vi bor och så att Viggo slipper vakna för hemfärd. Känns väldigt mysigt! 

Nu sussar en förkyld lillkille sen sju, jag och Jonas har kokat gröt, slagit in julklappar och tar det lite lugnt nu innan läggdags. Som sagt, ha en härlig jul alla fina läsare! Tror ett nyårslöfte för mig får bli att prioritera bloggen lite mer igen, för det är jag inget vidare på nu. Jaja, vi hörs innan dess, jag lovar!!
j u n i t j e j

En sådan sötnos!

Yohanna af Skovde

Vad söt han är! God jul på er med! :)

Trees

Alltså guud, han är sååå sööt! :)

Mohammedi's

gud vad söt!!

God jul på dig!
- Jag ville bara tipsa om min stora tävling, där du och din kompis har chansen att se Världsstjärnan Rihanna, The Weeknd och Big sean Live i Stockholm, 4 Juli i Stockholm! Vinnaren vinner även en lyxig klocka och killnoise öronproppar! Var med i tävlingen, kolla bloggen.