Mammaknep

Såhär ser det ut när den här mamman ska försöka få ta en dusch utan ledsna miner hos bebisen (som just nu befinner sig i ett utvecklingssprång som gör att han helst inte vill vara ensam så mycket). Gymmet får flytta in på toaletten, helt enkelt!
 
Tidigare i dag har vi varit iväg på mammaträning, så förhoppningsvis får jag lite tränngsvärk i morgon. Nu har hag nyss förberett efterrätten till kvällens efterrätt, det blir banoffepaj! Kan fota senare så får ni se.
 
Linda

Jag gör likadant fast med babysittern :) Hon verkar gilla att lyssna till ljudet av vatten, hon känner väl igen det antar jag, ligger knäpptyst där medans mamma duschar :)

Svar: Så gjorde jag också först men det duger tydligen inte för herrn längre, nu ska det kikas på grejer! Men det är ju kanon att man över huvud taget kan duscha en sväng ifred :D
Tove Larsson

Linda

Jaha, kanske blir så för Linnéa med framöver :) Man får nog räkna med förändringar lite hela tiden. Ja man är nog bortskämd att man över huvudtaget kan duscha fast man är ensam hemma med bebis :)

Svar: Ja absolut kan det hända men kanske fortsätter hon också att vara nöjd och då är det ju superskönt att slippa klura ut nåt nytt knep ;) Ja verkligen, jag har flera kompisar som aldrig kan duscha medan de är ensamma med bebisen. Så vi har nog tur :)
Tove Larsson