Två nya saker

Oj, vad tomt det blev ett par dagar. Jag har haft mycket för mig, bland annat har jag jobbat och försökt njuta ordentligt av helgen på samma gång. Ett litet sjukhusbesök har vi också hunnit med som resulterade i att vi fick se bebisen en gång till, två gånger på samma vecka alltså, lyxigt! Allt är bra och det firades med två bebisrelaterade inköp: en grå kofta och en jättefin babyfilt, båda i organiskt material. Sånt gillar jag, särskilt när det kommer till bebisens kläder och prylar. 
 
 
Linnea

Vilken mysig filt och tröjan också! Älskar grått så mycket att min man bad mig lova att inte köpa fler grå tröjor till vår son. Det gick jag naturligtvis inte med på! Måste köpa denna till min minsting :-) Lycka till med allt!

Jessie

Jag såg den filten för ett tag sedan och var nästan sugen på att köpa den och spara den, men eftersom det inte är aktuellt med barn än på några år kändes det en aning tokigt, så jag lät den hänga kvar. Men den är fantastisk fin med sitt underbara mönster. Så bra köp! :)

Tess

Men åh, så fint! :D Kram

Emmelie

Vilken mysig filt! Det går det åt massor utav :-D

Linda

Söta <3 Gillade snutt :)