Våfflor till lunch

Jag provade att göra havrevåfflor till lunch idag. Det var inte särskilt gott, så det är mycket mer värt att göra vanliga om man för en gångs skull ska orka dra fram våffeljärnet tycker jag. Rårörda hallon och grädde vägde åtminstone upp det hela en aning.
 
I övrigt sitter jag med pluggböckerna idag i vanlig ordning men längtar mest efter att fixa och dona inför att bebisen ska komma. Vi har bestämt oss för att göra i ordning i det lilla arbets- och gästrummet här i huset till ett slags barnrum. Bebisen kommer sova inne hos oss för enkelhetens skull, men i det lilla rummet ska det finnas skötbord och byrå för småkläderna. Så har vi allt sådant samlat på ett och samma ställe. Men det kommer fortfarande fungera som gästrum så gäster är fortfarande lika välkomna! Så det rummet ska vi ta itu med snart och måla om så att det blir ljusare och fräschare, vilket jag ser framemot nu när jag är i fixartagen!
 
Fani

För längesen jag åt våfflor nu alltså. Älskart!

ɑ n n i k ɑ

Super mumsigt! :)

Louise - vitmossa

Gott! :)

Elin

åh va gott!

bella

åh våfflor som är så gott! :D

Johanna

Gott!

Paulina Suonvieri

Vilket sammanträffande haha jag tänkte precis på hur sugen jag va rpå våfflor. Jag hade själv tänkt att göra det imorgon. Våfflor är ju alltid en bra idé ;)

//hundredkitchenstories.blogg.se

natalie

Ser gott ut på bilden! :)

Robex Lundgren

mums

Petra Johansson

Åh mumsigt! :D

Tess

Men mums, vad gott! :D Kram

Marie Bergman - Om livet på Cypern

Åh vad gott =)

Emmelie

Haha, precis tar man ändå fram våffelgärnet så kan man likaväl unna sig den riktiga varan :-)