Målning och pirr

Idag har jag börjat projektet att fräscha upp lilla gästrummet som också ska bli rum för skötbord och andra bebisrelaterade prylar. Men nu protesterar min vänstra höft som vanligt, så jag ska hoppa in i duschen och sedan lägga mig på soffan en stund och vila upp mig lite.
 
Går runt och är lite förväntansfull eftersom jag ska hämta Jonas ikväll som har varit i Stockholm med jobbet. Sedan igår. Det är konstigt hur man fortfarande kan bli pirrig av att tänka på varandra efter flera år tillsammans, och konstigt hur det går att sakna varandra efter ett dygn ifrån varandra. Men jag njuter av att det är så!
 
Sanna Preifelt

Åh vad kul :) Älskar renovering!

Robex Lundgren

fin blogg

Linda

Åh! Så ska det ju vara, då är ju ni rätt för varandra :) Det är lite lustigt för jag känner igen mig en del i dig faktiskt. Jag är ju lika på min sambo, vi har i nu till maj varit ilag i 8 år och jag känner fortfarande lika starkt för honom, det är omöjligt att jag kan tröttna på den människan, kan inte tänka mig att leva med någon annan (även om man vissa gånger skulle kunna döda varandra haha ;)

Svar: Vad härligt :) Och 8 år, det är ju en hel massa år det! Vi har bara varit tillsammans i snart 3! Men hur som helst är det en härlig känsla att känna likadant för varandra som i början, även om saker och ting utvecklas och förändras. Underbart att vi har hittat rätt :)
Tove Larsson

Linda

Ja det kan nog inte bli bättre ;) Hur träffades ni :)?

Svar: Genom universitetsplugg i Umeå när vi båda bodde där :) Lite oväntat sådär, men så himla bra det blev ändå! Ni då? :)
Tove Larsson

Linda

Aha pluggade ni samma sak :)? Vi träffades på gymnasiet :) Blev störtkär och sedan dess har jag hållt hårt i honom ^^

Svar: Ja, till en början (han var min fadder under insparken i början av terminen), men jag bytte program efter första året så nu blev vi inte samma sak ändå :) Han blev lärare och jag medievetare! Underbart ju, tänk vad länge ni redan har hunnit hålla ihop :)
Tove Larsson